قوانین ارسال اکسپرس دولنز
در فروشگاه تخصصی دوربین شکاری دولنز (DOLENZ)، هدف ما فقط فروش نیست؛ ما میخواهیم تجربهای حرفهای و بیدردسر از خرید تجهیزات اپتیکی برای شما رقم بزنیم. برای همین، گزینهی ارسال اکسپرس را ارائه کردهایم تا در مواقع خاص، بدون معطلی و با هماهنگی دقیق، کالا را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید.
ارسال اکسپرس یعنی چه؟
ارسال اکسپرس، روش ویژهای از تحویل کالا در دولنز است که:
زمان تحویل کالا معمولاً 3 تا 60 روز میباشد و به نوع کالا، زمان ثبت سفارش، شرایط گمرکی، ترانزیت، موجودی انبار و سایر عوامل مرتبط بستگی دارد.
فقط مخصوص برخی محصولات است که در حالت در ارسال فوری نمیباشد و نیاز به تامین از منابع داخلی یا خارج از کشور میباشد و دارای برچسب ارسال اکسپرس میباشند.
چرا باید پیش از خرید هماهنگ کنم؟
برخی از محصولات خاص، مانند دوربینهای شکاری کمیاب، دوربینهای اصل اروپایی یا مدلهای وارداتی پرتقاضا، ممکن است:
موجودیشان محدود باشد
قیمت آنها با نرخ ارز نوسان داشته باشد
بهصورت سفارشی از انبار خارج از شیراز یا تأمینکننده تهیه شوند.
برای همین، پیش از خرید باید با تیم پشتیبانی دولنز هماهنگ کنید تا از موجودی لحظهای، قیمت دقیق و زمان تحویل نهایی مطلع شوید.
چگونه هماهنگ کنم؟
راههای ارتباطی با ما برای استعلام سریع و دقیق:
واتساپ و تماس: 09337338614
فرم تماس در سایت صفحه تماس با ما
چت آنلاین گوشهی سایت
قوانین و شرایط مهم ارسال اکسپرس
ارسال اکسپرس فقط در صورت هماهنگی قبلی و تأیید نهایی از سوی کارشناسان دولنز انجام میشود.
بند مسئولیت متقابل و شفاف
مشتری محترم با ثبت سفارش در وضعیت ارسال اکسپرس، این امکان را درک کرده و میپذیرد که:
«در صورت بروز اختلال در فرآیند تأمین یا شرایطی که خارج از اراده فروشگاه باشد، این حق برای فروشگاه دولنز محفوظ است که سفارش را لغو و وجه پرداختی را بهطور کامل بازگشت دهد، بدون ایجاد حق اعتراض یا مطالبه خسارت از سوی خریدار.
این سیاست، برای حفظ شفافیت، انصاف و جلوگیری از سوءتفاهم طراحی شده و هدف آن ارائه خدمات منصفانه، همسو با منافع دوطرفه است.
قبل از ثبت سفارش محصولات اکسپرس حتما در رابطه موجودی و قیمت بهروز و تاریخ دقیق تحویل محصول با مدیریت فروشگاه هماهنگی کامل شود . بدیهی است خرید محصولات ، بدون هماهنگی های لازم ، باطل میباشد و در صورت واریز شدن وجه بدون هماهنگی به حساب هیا فروشگاه دولنز ، فروشگاه تعهدی نسبت به تحویل محصول نداشته و مبلغ واریزی پس از کسر مالیات عودت داده میشود و مسئولیت خسارات وارده بر عهده خریدار میباشد.🛡️ ضمانت طلایی دولنز | تعهد ما، آرامش شما
از لحظه ثبت سفارش در وضعیت «ارسال اکسپرس»، کالای شما – چه از داخل کشور و چه از مبادی بینالمللی تأمین شود – به طور کامل تحت پوشش ضمانت طلایی دولنز قرار میگیرد.
این ضمانت شامل موارد زیر میباشد:
✅ اصالت کالا
✅ سلامت فیزیکی تا لحظه تحویل
✅ پشتیبانی در صورت هرگونه تأخیر، آسیب، مفقودی یا بروز مشکل در فرآیند تأمین یا حملونقلدر صورت بروز هرگونه مشکل در مسیر تأمین کالا که منجر به عدم تحویل صحیح محصول شود، دولنز متعهد است کل وجه پرداختی مشتری را بدون کسر هیچ مبلغی، بهطور کامل عودت دهد و سفارش را لغو نماید.
این ضمانتنامه رسمی بخشی از تعهد اخلاقی و حرفهای دولنز به مشتریان خود بوده و تضمینی برای تجربهای امن، مطمئن و بیدغدغه از خرید کالای خاص شما میباشد.
🚫 عدم امکان انصراف پس از ثبت سفارش اکسپرس
با توجه به اینکه کالاهای در وضعیت “ارسال اکسپرس” بهصورت اختصاصی و با تأمین مالی اولیه توسط مشتری بر اساس سفارش خود ایشان تأمین میگردند، پس از ثبت نهایی، فرآیند خرید از تأمینکننده آغاز میشود و امکان لغو، تغییر یا انصراف از سفارش وجود ندارد.
🔒 مشتری با ثبت سفارش اکسپرس تأیید میکند که از این فرآیند آگاه بوده و متعهد میشود تا پایان بازه تأمین (۳ تا ۶۰ روز کاری) هیچگونه درخواست انصراف یا بازپرداخت وجه نخواهد داشت.
این سیاست برای جلوگیری از ضرر و زیان فروشگاه در تأمین کالاهای خاص، نایاب یا وارداتی تنظیم شده و از نظر شرعی، حقوقی و تجاری کاملاً قابل استناد و معتبر است.
- در طی فرایند تحویل کالا از زمان ثبت سفارش قطعی ارسال اکسپرس ، هرگونه نوسان نرخ ارز لحاظ نخواهد شد و نرخ خرید قطعی میباشد.
چرا به دولنز اعتماد کنم؟
فروشگاه دولنز با بیش از ۱۰ سال سابقه در فروش تخصصی دوربین شکاری، تلسکوپ، دوربین تکچشمی و تجهیزات اپتیکی، همواره تلاش کرده تا کیفیت، صداقت و رضایت مشتری را در اولویت قرار دهد. ارسال اکسپرس یکی از خدمات ویژه ماست تا در شرایط خاص، تجربهای فراتر از خرید آنلاین معمولی داشته باشید. شما میتوانید صد ها پیام ویدئویی یا متنی رضایت مشتریان دولنز در طی این سال ها را با کلیک ((اینجا)) مشاهده کنید
ما همیشه پاسخگو هستیم
در تمام مراحل، تیم پشتیبانی دولنز همراه شماست تا وضعیت سفارش را پیگیری و گزارش کند. در صورت نیاز به پیگیری وضعیت سفارش، لطفاً با ما از طریق واتساپ، تلفن یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید.
در صورتی که درباره ارسال اکسپرس، محصولی خاص یا شرایط سفارش پرسشی دارید، کافی است با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدهید.
یادآوری مهم:
تا زمانی که موجودی و قیمت تأیید نشده است، لطفاً از پرداخت نهایی خودداری کنید.