تمامی محصولات اورجینال هستند با خیالی راحت خرید کنید!

ضمات 100 درصدی اصالت محصول با ضمانت طلایی دولنز | جهت اطلاعات بیشتر روی نماد راست کنید

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50

17,590,000 تومان

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 بهترین انتخاب برای هر کسی است که به دنبال اپتیک با کیفیت بالا در بسته‌ای بادوام و کاربرپسند است. چه یک پرنده نگر مشتاق باشید، چه از علاقه مندان به طبیعت، یا فردی که از ورزش در فضای باز لذت می برد، این دوربین دوچشمی عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار خوبی را ارائه می دهد.

ضمانت طلایی دولنز

تضمین صد درصدی اصالت محصول

پشتیبانی حرفه ای

مشاوره تخصصی رایگان قبل ازخرید

پرداخت امن

با سیستم ssl تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک خرید کنید

ارسال سریع و تخصصی اپتیک

ارسال تماما ضد ضربه همراه با کد رهگیری

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50

 

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 یک دوربین دوچشمی قدرتمند و بادوام است که عملکرد و ارزش نوری عالی را ارائه می دهد.

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 دارای لنزهای شیئی Dielectric Prism Coating و Ultra Wide Band Coating است که انحرافات رنگی را کاهش می دهد و تصاویر واضح، روشن و واقعی را ارائه می دهد.

 

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12x50
دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50

 دوربین شکاری بوشنل با پوشش Dielectric Prism Coating

 یک پوشش منعکس کننده  ایده آل که نور را به صورت کامل منعکس می کند و باعث می شود تصاویر را با روشنایی و کنتراست بالا ببینید.د.

منشورهای روف دارای پوشش دی الکتریک برای مشاهده وضوح بالا هستند.

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 ضد آب، ضد مه، ضد ضربه است و دارای گارانتی  است.

دارای میدان دید وسیع، تسکین چشم بلند و فوکوس مرکزی صاف است که امکان مشاهده راحت و آسان را فراهم می کند.

یک انتخاب عالی برای کسانی است که از طبیعت، ورزش، سفر یا ماجراجویی لذت می برند.

 

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 دارای تسکین چشم مناسب  و سیستم کاسه چشمی چرخشی است که برای استفاده با عینک و بدون ان مناسب است  و موقعیت چشمی راحت را تضمین می‌کند.

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 میدان دید وسیعی دارد که به شما امکان می دهد بیشتر صحنه را ببینید و اجسام متحرک را به راحتی دنبال کنید.

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 دارای بزرگنمایی 12x و قطر لنز شیئی 50میلی متر است که تعادل خوبی بین قدرت و قابلیت حمل ایجاد می کند. دوچشمی دارای ضریب گرگ و میش 20.5 است که نشان دهنده عملکرد آن در نور کم است.

دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50 یک دوربین دوچشمی است که فراتر از انتظارات شما خواهد بود و لذت شما را از طبیعت افزایش می دهد.

Legend با طراحی کاملاً جدید بازگشته است. ارگونومی به روز شده، با شاسی سبک تر از مدل قبلی خود، چسبندگی مطمئنی به شما می دهد. سیستم نوری تمام شیشه ای و کاملاً چند پوششی وضوح، کنتراست و انتقال نور فوق العاده ای را ارائه می دهد. این دوچشمی با ساختار ضدآب IPX-7 که در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه آزمایش شده و پوشش محافظ RainGuard HD ترکیب شده است، این دوربین دوچشمی در برابر خشن ترین عناصر مقاومت می کند.

ساختار ضد آب با محافظ لنز RAINGUARD ساختار ضد آب IPX7 با غوطه ور شدن در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه بدون هیچ گونه نفوذی آزمایش می شود. ترکیبی از استاندارد IPX7 و Rainguard به این معنی است که این دوربین‌های دوچشمی برای مقابله با خشن‌ترین عناصر آماده هستند.
سیستم نوری کاملاً چند پوششی و تمام شیشه ای سیستم نوری کاملاً چند روکش شیشه ای کنتراست، وضوح و انتقال نور را افزایش می دهد. لاستیک لمسی با کیفیت بالا و روکش‌های بافت فلزی برس خورده عملکردی را در طراحی مدرن و عالی ارائه می‌دهد.
بافت مناسب برای گرفتن مطمئن و محفظه لاستیکی برای محافظت در برابر سقوط، ارگونومی به روز شده با لاستیک لمسی نرم و بافت چسبندگی آسان. چسبندگی آسان در کناره‌ها و پل دوربین دوچشمی احتمال افتادن را کاهش می‌دهد و احساس اطمینان در دست را حتی با یک دست می‌دهد.
ساختار بدنه سبک برای راحتی در تمام طول روز اپتیک های چند روکش شیشه ای بهترین کیفیت تصویر را حتی در نور کم ارائه می دهند. چرخ فوکوس فوق‌العاده صاف به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به سرعت روی سوژه خود فوکوس کنید تا در صورت نیاز به وضوح کامل بپردازید.

سوالات متداول

 دوربین شکاری بوشنل Bushnell ساخت کجاست ؟

دوربین شکاری بوشنل Bushnell محصولی از شرکت Bushnell Corporation است که یک شرکت آمریکایی متخصص در زمینه اپتیک ورزشی و محصولات فضای باز است. این شرکت در سال 1948 توسط فردی سخت کوش و مبتکر بنام دیوید پی بوشنل تأسیس شد

تشخیص دوربین اورجینال بوشنل:

لطفا به وبسایت بوشنل مراجعه نمایید یا با کارشناسان دولنز تماس بگیرید. 09337338614

https://www.bushnell.com/binoculars/view-all-binoculars/?cgid=view-all-binoculars&start=24&sz=12&srule=undefined

((ممکن است نیاز به فیلترشکن داشته باشد.))

ضمانت طلایی دوربین شکاری بوشنل Bushnell به چه معناست ؟

در خرید های اینترنتی همیشه دغدغه خریداران بابت محصول خریداری شده تا لحظه رسیدن کالا به دست خریدار وجود دارد و برای رفع این نگرانی و ایجاد آسودگی خاطر جهت شما خریداران عزیز ، فروشگاه دولنز اصالت و سلامت اپتیک دوربین شکاری بوشنل Bushnell را صد در صد تایید کرده و کارت ضمانت طلایی اصالت و سلامت فروشگاه دولنز به همراه دوربین برایتان ارسال میگردد ‌.

هشدار خیلی مهم برای دوربین شکاری بوشنل Bushnell !!!! :

متاسفانه در بازار ایران مدل های تقلبی بوشنل بسیار زیاد شده و  مراقب  اصل بودن دوربین باشید به همین منظور  روش تشخیص دوربین های  اصل را  ذکر میکنیم :

چگونه دوربین شکاری بوشنل Bushnell اصل را تشخیص دهیم ؟

برای تشخیص دوربین های اورجینال و با کیفیت بوشنل به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید و مدل مورد نظر خود را در سایت پیدا کنید که مدل های جدید حتما در سایت بوشنل موجود هست و بعضی مدل های قدیمی تر نیز علاوه بر اینکه ممکن است در سابقه و آرشیو سایت باشد در سایر سایت ها و فروشگاه های معتبر نیز موجود هستند .

و با توجه به مدل های تقلبی و فیک که فقط نماد بوشنل را یدک میکشند و اکثرا مشخص نیست در کجا تولید و روانه بازار میشوند و فوق العاده بی‌کیفیت هستند شما خریدار محترم قبل از خرید از  کارشناسان دولنز مشاوره دریافت نمایید .

بوشنل یکی از بزرگان اپتیک جهان میباشد که خط تولید هایی در کشور های پیشرو از جمله چین دارد و محصولات اصلی و با کیفیت خود را در  آمریکا ،چین و سایر کشورها  تولید میکند و تمامی تولیدات اصلی و باکیفیت مونتاژ شده این شرکت  در سایت اصلی بوشنل قابل مشاهده هستند . اما بعضاً محصولات بی‌کیفیت و تقلبی هم تحت عنوان بوشنل در بازار یافت میشوند که این دسته از محصولات در سایت شرکت بوشنل وجود ندارد و این یکی از راه های تشخیص این دسته از محصولات میباشد .

ادرس سایت دوربین شکاری بوشنل Bushnell 

روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.bushnell.com/binoculars/view-all-binoculars/?cgid=view-all-binoculars&start=24&sz=12&srule=undefined

((ممکن است نیاز به فیلترشکن داشته باشد.))

 

 

 

توضیحات تکمیلی

بزرگنمایی

12

قطر لنز

50

قطر مردمک خروجی

4.2

دامنه دید در 1000 متر

91

میدان دید

5.2

راحتی چشم

15

حداقل فوکوس

2

فاکتور گرگ و میش

24.5

ضریب روشنایی

17.36

منشور

BaK-4/roof

نوع لنز

Ultra Wide Band Coating
dielectric coatings

وزن

788 گرم

ابعاد

178*140

قابلیت اتصال پایه

بله

ضد اب و نفوذ گرد و غبار

Waterproof/ipx7

ضد ضربه و شوک

بله

جنس بدنه

منیزیوم پیشرفته

گارانتی

گارانتی بین المللی مادام العمر بوشنل + ضمانت طلایی اصالت و سلامت دولنز

شرکت سازنده

Bushnell بوشنل امریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین شکاری بوشنل Bushnell Legend 12×50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاهتماس باماپروفایلعلاقمندی