ضمانت طلایی «دولنز»

همانطور که میدانید خرید یک دوربین دوچشمی علاوه بر مشکلاتی  که در زمینه تامین هزینه دوربین و انتخاب ان وجود دارد باز هم در هنگام خرید، ان هم به صورت اینترنتی ،دو دغدغه اصلی وجود خواهد داشت....اصل بودن دوربین و سلامت کامل ان هنگام تحویل درب منزل!

خصوصا این مورد در خرید محصولات اپتیکی ان هم به صورت غیر حضوری حساسیت بالایی دارد

قاعدتا هیچ کس دوست ندارد بعد از  مشورت و تحقیق و فراهم  کردن هزینه یک دوربین خوب،  هنگام  تحویل گرفتن  متوجه بشود دوربین مشکل دارد یا دچار دوبینی است و....

این میتواند بزرگترین کابوس خریداران و دوستداران دوربین باشد!!

فروشگاه دولنز با نهایت غرور مفتخر است که تمامی محصولات اپتیکی را (به علت حساسیت هایی که در حمل دوربین های دوچشمی و اصل بودن دوربین ها با توجه به تنوع بالای محصولات فیک در بازار وجود دارد) دارای کارت ضمانت طلایی اصالت و سلامت   کرده است و کارت ضمانتنامه را به همراه دوربین خریداری شده برای شما ارسال میکند.

1) ضمانت اصالت کالا 

خوب طبیعتا هر کس دوست دارد خیالش از بابت اصل بودن و کیفیت خریدش راحت باشد و در شرایطی که محصولات تقلبی به وفور در بازار موجود هستند دوربینی که خریده میشود همان دوربینی باشد که توسط کمپانی اصلی سازنده دوربین ساخته شده باشد !! نه مدل های فیک ...

کلیه دوربین ها  مدل اصلی مشاهده شده در سایت  شرکت  سازنده بوده و کارشناسان ما اصالت دوربین را تایید نموده  و برای هر محصول کارت ضمانت طلایی صادر میشود.

2)ضمانت سلامت کالا 

کلیه محصولات فروشگاه قبل از ارسال توسط کارشناس فروشگاه به طور دقیق  از لحاظ بدنه ، لنز ، دید دوربین ، فوکوس و ...  چک شده و در بسته بندی ضد ضربه  ارسال میگردد و شما خریدار محترم در صورتی که بعد از دریافت دوربین خود کوچکترین ایرادی  بابت موارد الفوق ذکر  مشاهده کنید ، دوربین ارسالی تا 24 ساعت بعد از تحویل مرجوع خواهد شد.... که یا در نهایت دوربین دیگری برای شما ارسال میگردد یا هزینه  پرداختی به حساب شما واریز  خواهد شد.

طبیعی است که مهلت 24 ساعته ضمانت طلایی  صرفا جهت ضمانت اصالت و سلامت کالا  میباشد .

به علت اکبند بودن و حساسیت محصولات اپتیکی

تعویض مدل ، برند یا سایز دوربین یا انصراف از خرید ( بعد از بسته بندی و ارسال محصول ) به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

 (لطفا  در رابطه با مدل ، سایز و کاربری دوربین انتخابی مشاوره های لازم قبل از خرید با کارشناسان  فروشگاه داشته باشید )

تماس 09337338614 کیا  )