با سلام و درود و عرض شادباش خدمت شما همراه گرامی فروشگاه دولنز

در این نوشتار میخواهیم بهترین و دقیق ترین راهنمایی ممکن جهت خرید بهترین دوربین دوچشمی یا تک چشم را برای شما تدوین کنیم تا شما را بدون هیچ تردیدی به بهترین گزینه مناسب خودتان برساند… با ما همراه باشید تا یک بار برای همیشه این موضوع را به طور کامل بررسی  و تمام کنیم.

در این نوشتار هدف خرید بهترین دوربین ممکن در بازار ایران تا 10 میلیون تومان است... بازه های قیمتی دیگر در باقی نوشتار ها خواهد امد.

با توجه به نوع کاربری شما ( نجوم ، طبیعت گردی ، کوهنوردی ، کمپین ، شکار ، …)

انتخاب یک برند با کیفیت

طول عمر دوربین

بدنه دوربین

کیفیت تصویر دوربین

سعی شده کلیه دوربین های موجود در بازار ایران بررسی شده و بهترین دوربین ها با توجه به سابقه برند و کیفیت دوربین نسبت به هزینه و همچنین کیفیت اپتیک خدمت شما معرفی شود

امیدواریم مورد پسند شما واقع شود

راهنمای خرید بهترین دوربین دوچشمی تا 10 میلیون تومان (بررسی تخصصی توسط دولنز)

در دنیای اپتیک و تصاویر جادویی دوربین‌های دوچشمی ممکن است به گزینه‌های فراوانی برخورد کنید ولی خیلی از دوربین های موجود در بازار خصوصا در این رده ارزش خرید ندارند! یعنی یک جورایی نخریدنشان کلا  از خریدنشان بهتر است!!

دوربین های بدون مارک و یا مدل های فیک ،تقلبی و غیر استاندارد میتواند به چشمان شما صدمه وارد کند ( خصوصا اگر بخواهید واقعا از آنها استفاده کنید ! اوایل ممکن است همه چیز خوب به نظر برسد اما بعد از کمی استفاده ممکن است سرگیجه بگیرید یا بر روی چشمان خود فشار احساس کنید و یا احساس عدم تطابق کنید به مانند یک عینک آفتابی تقلبی … پس برای چشمان خود به عنوان یک عضو حساس ارزش قائل باشید) اگر بدنبال دوربین های ارزان قیمت و فیک بازار باشید مطمئن باشید بعد از خرید از کیفیت پایین دوربین ها خسته شده و باید دوربین خود را تعویض کنید در حالی که دیگر خریداری برای آن نخواهید یافت.

پس بهتر است یکبار برای همیشه با توجه به هزینه ای که برای خرید دوربین محبوب خود در نظر گرفته اید در همین رنج قیمتی  بهترین و باکیفیت ترین دوربین ممکن  را خرید کنید.

توجه داشته باشید استفاده از یک اپتیک استاندارد خصوصا در رده زیر 20 میلیون (که در این رده دوربین های ارزان قیمت فراوان و برند های خیلی زیادی هست) اهمیت خیلی زیادی دارد و استفاده از برند های نامعتبر و اپتیک های غیر استاندارد ممکن است به چشمان شما آسیب بزند.

**** پس به این نکته در این رده قیمتی توجه ویژه ای داشته باشید تا خدای ناکرده سلامتی چشمان خود را به خطر نیندازید. ( این جمله رو من به عنوان دانشجوی پزشکی خدمتتون عرض میکنم کسایی که هر دوربین گمنام رو بهتون میفروشن و کلی هم از آن تعریف میکنند سلامتی چشمان شما براشون مهم نیست.)

ابتدا برند های موجود در این رده قیمتی را معرفی کنیم

انواع برند های دوربین در بازار ایران که در رده قیمتی تا 10 میلیون در بازار مشاهده میگردد:

دوستان توجه کنید در رده زیر 10  میلیون خیلی از دوربین ها تقلبی بوده و  اصلا از برند های مطرح  نیستند یا  فقط اسم اون برند را یدک میکشند در حالی که شرکت صاحب برند هرگز چنین محصول بی کیفیتی را تولید نکرده یا تولید یک شرکت کپی کار متقلب هست  ! 

برند های قیمتی زیر 10میلیون تومان  موجود در بازار ایران را نام برده و با هم دوربین های اصلی یا تقلبی آن را بررسی میکنیم

آسیکا 

کومت

شانتو

یوکو

ورتکس

بایگیش 

ونگارد

الیمپوس

سلسترون

بوشنل اصلی! (نه این تقلبی هایی که پر تا پره بازاره!)( بوشنل تقبلی خیلی زیاده)(در ادامه توضیح میدم)

زیتازی

نیکولا

بوشیل!

برسر

کماهانپ

تاسکو

گرین لاین

ساکورا

سافاری

بینوکولار

نیکون تقلبی! (این شرکت در این رده قیمتی اصلا دوربینی عرضه نکرده پس همگی تقلبی میباشد)

سواروفسکی تقلبی! (این شرکت در این رده قیمتی اصلا دوربینی عرضه نکرده پس همگی تقلبی میباشد)

زایس تقلبی! (این شرکت در این رده قیمتی اصلا دوربینی عرضه نکرده پس همگی تقلبی میباشد)

لایکا تقلبی! (این شرکت در این رده قیمتی اصلا دوربینی عرضه نکرده پس همگی تقلبی میباشد)

اشتاینر تقلبی! (این شرکت در این رده قیمتی اصلا دوربینی عرضه نکرده پس همگی تقلبی میباشد)

مدل های دید در شب

برند های متفرقه


لطفا برند هایی که بالا با رنگ خاکستری رنگ مشخص شده   را همین الان به طور کامل فراموش کنید!! پس اگر دوربینی از این برند ها را مشاهده کردید لطفا پولتان را دور نریزید… نخریدن این دوربین ها بهتر است… این برند ها اصلا دوربین ساز نیستند و عمدتا این دوربین ها غیر استاندارد میباشند.


برند هایی که با رنگ نارنجی مشخص میشوند برند های درجه 2 محسوب میشوند . دوربین های بدی نیستند اما بهترین برند هایی نیستند که میتوانید بخرید خصوصا برند های سلسترون و کومت! در این رده قیمتی. این برند ها را در این رده قیمتی نخرید. کیفیت خوبی ندارند


برند هایی که به رنگ ابی مشخص شده به شرط اصلی بودن  برند های ایده ال با کیفیت خوب و استاندارد میباشند. این برند ها و دوربین های عرضه شده توسط آنها در این رده قیمتی را به تفصیل معرفی میکنیم.


*****لطفا توجه داشته باشید دسته بندی که انجام شد و برند ها معرفی شد مخصوص خرید دوربین تا 10 میلیون تومان بوده و در بقیه بازه های قیمتی صدق نخواهد کرد.ممکن است یک برند که در این بازه درجه 2 معرفی شده مثل سلسترون در یک رده قیمتی دیگر دوربین های خیلی خوب و درجه یکی را به بازار عرضه کرده باشد پس در آن بازه قیمتی  جزئ  برند های خوب باشد. پس به این مورد توجه کنید..

بررسی بهترین برند های بازار ایران  تا رنج قیمتی 10 میلیون تومان به طور جامع:

خب قراره برند های ابی رنگ بالا که برند های باکیفیت و گلچین بازار هستند و دوربین های معرفی شده توسط اون ها تا 10 میلیون رو به تفصیل بررسی کنیم تا با توجه به سلیقه و نوع کاربریتون بتونید بهترین گزینه ممکن رو انتخاب کنید.

برند آسیکا:

برند اصالتا چینی آسیکا دوربین های متعدد عمدتا ارزان قیمت و با انواع های مختلفی در این رنج قیمت عرضه کرده و این دوربین ها کیفیت خوبی هم دارند.

تاریخچه دوربین شکاری آسیکا

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 7 از 10

کشور برند = چین

دوربین شکاری آسیکا یک شرکت چینی است که در تولید دوربین های دوچشمی و سایر محصولات نوری تخصص دارد. Asika در سال 1999 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شنژن چین است. آسیکا  بیش از 20 سال تجربه در تحقیق، توسعه و ساخت دوربین های دوچشمی و سایر دستگاه های نوری دارد.

دوربین شکاری آسیکا انواع مختلفی از دوربین های دوچشمی مانند دوربین دوچشمی بدون فوکوس، دوربین دوچشمی دید در شب، دوربین دوچشمی HD و دوربین دوچشمی زوم را تولید می کند. آسیکا محصولات دیگری مانند تک چشمی، دوربین های نقطه ای، فاصله یاب و میکروسکوپ را نیز ارائه می دهد.

محصولات Asika به طور گسترده برای فعالیت های خارج از منزل مانند شکار، پرنده نگری، کمپینگ، پیاده روی و مسافرت استفاده می شود.  محصولات این شرکت به بیش از 50 کشور و منطقه مانند اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا صادر می شود.

دوربین شکاری آسیکا تیم تحقیق و توسعه قوی، سیستم کنترل کیفیت دقیق و خدمات پس از فروش حرفه ای دارد. Asika همچنین  گواهینامه های مختلفی مانند CE، RoHS، FCC و ISO9001 را دریافت کرده است. آسیکا بیان می کند که ماموریت آن ارائه محصولات نوری با کیفیت بالا، نوآورانه و مقرون به صرفه به مشتریان خود است.

دوربین های اسیکا با کیفیت ها و مدل های مختلف و بعضا با ظاهر مشابهی عرضه شده اند پس به این مورد دقت کنید. حتما مدل بروز و با کیفیت این شرکت را تهیه کنید.

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند اسیکا تا 10 میلیون:

دوربین شکاری آسیکا مدل Asika 10×42 سری قدیمی:

این مدل و با این ظاهر جزو مدل های قدیمی این شرکت بوده و البته ارزن تر میباشد پس مراقب باشید این مدل ارزان را با قیمت مدل گران قیمت تر دیگر بهتان غالب نکند!

با توجه به عرضه مدل های جدید تر این مدل دیگر در دولنز موجود نمیباشد.

دوربین شکاری آسیکا مدل Asika 10x42 Binoculars

دوربین شکاری آسیکا ASIKA FMC 10×42 ( جعبه قرمز )

این مدل جدید اسیکا کیفیت خیل خوبی به نسبت قیمت ان ( حدود 3 میلیون ) دارد و با پرداخت هزینه کم  تصویر خوبی به شما میدهد کیفیت بدنه هم راضی کننده است و شما با پرداخت حداقل هزینه صاحب یه دوربین بروز و با تصویر شفاف و خوب خواهید شد.

این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

مخصوص کسانی است که میخواهد با کمترین هزینه ( نمیخواهند بیشتر از این هزینه کنند) یک دوربین با تصویر خوب و بدنه جمع و جور بگیرند

بسیار مناسب برای شکار

مناسب کوهنوردی و تماشای طبیعت در روز ( اما ممکن است پس از مدتی به فکر خرید یک دوربین بهتر بیفتید)

غیر مناسب برای نجوم

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا را کلیک کنید


ورتکس

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 10 از 10

کشور برند = امریکا

Vortex Optics یک تولید کننده آمریکایی تجهیزات نوری ویژه برای شکار، تماشای حیات وحش، تفریح ​​در فضای باز، ورزش تیراندازی  و عملیات های  نظامی است. محصولات ورتکس شامل دوربین های دوچشمی، دوربین های تک چشمی ، دوربین های تفنگ، دوربین های رفلکس، دوربین های هولوگرافیک و سایر لوازم جانبی می باشد.
تأسیس: ۲۰۰۴، ایالات متحده آمریکا دوربین شکاری آمریکایی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت دوربین شکاری ورتکس Vortex + اصالت کالا + ارسال سریع + بهترین قیمت
دفتر مرکزی: Barneveld، ویسکانسین، آمریکا دوربین شکاری آمریکایی

دوربین شکاری ورتکس در بارنولد، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا مستقر است و به دلیل ارائه خدمات عالی به مشتریان و ضمانت مادام العمر محصولات خود شهرت دارد.

دوستان برند ورتکس محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکند و محصولات ورتکس یکی از بهترین انتخاب های شما در هر رده قیمتی میباشند و برند ورتکس شهرت بسیاری در اروپا دارد. دوربین های ورتکس دارای رتبه های جهانی در هر رده قیمتی میباشند.

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند ورتکس تا 10 میلیون

دوربین شکاری ورتکس Raptor

این دوربین های دوچشمی، دوچشمی های منشوری پوررو هستند که حسی کلاسیک و دیدی با زاویه باز ارائه می دهند. آنها دارای لنزهای کاملاً چند لایه برای تصاویر روشن و واضح هستند. آنها همچنین جمع و جور و سبک وزن هستند که حمل آنها را آسان می کند.

تست تصویر دوربین ورتکس رپتور vortex raptor 8.5×32 در فیلم زیر :
این دوربین مخصوص چه کسانی است؟
دوربین رپتور در سایز های عرضه شده 8.5×32 و 10×32 با قیمت حدود 9 میلیون تومان دقیقا بهترین گزینه شما برای شکار میباشد.یکی از بهترین دوربین ها برای شکار با گارانتی مادام العمر و بدنه بسیار با کیفیت و تصویر شارپ میباشد. همچنین میدان گسترده این دوربین پیدا کردن سوژه را راحت میکند پس اگر هدف شما شکار هست در انتخاب این دوربین شک نکنید.

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا سایز 10×32  و اینجا سایز 8.5×32 را کلیک کنید

دوربین تک چشمی ورتکس آمریکا Vortex Solo 10×36

این دوربین قیمت حدودا 9 میلیون تومانی دارد.

Vortex Solo 10×36 یک گزینه عالی برای کسانی  است که می خواهند تک چشمی با عملکرد بالا و وضوح تصویری  عالی داشته باشد. تک چشمی Vortex Solo 10×36 دارای تصویری روشن با کنتراست بالا ، نمایش طبیعی رنگ ها، همراه  با طراحی شیک و ارگونومیک و ساختاری بادوام ، دارای گاز داخلی نیتروژن ، ضد ضربه ،ضد آب، ضد مه و نفوذ  گرد و غبار ، دارای روکش رابر ارمور،  ضد لغزش ،کیف حمل  ، بند و درپوش لنز است.

این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

تک چشمی برای فعالیت ها و محیط های مختلف مانند کوهنوردی ، مشاهده طبیعت، شکار، پرنده نگری ، تماشای مسابقات ورزشی  و سفر مناسب است.

****دوستان این دوربین به عنوان یک دوربین تک چشم بسیار با کیفیته و تصویر عالی داره و میتونید روش کاملا حساب کنید. تصویر خیلی خوب هست!

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا  را کلیک کنید


الیمپیوس

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 10 از 10

کشور برند = ژاپن

شرکت الیمپوس Olympus یک شرکت ژاپنی است که در تاریخ ۱۲ اکتبر ۱۹۱۹ تأسیس شده و به عنوان تولیدکننده تجهیزات تصویربرداری و محصولات اپتیک شناخته می‌شود. این شرکت ابتدا در زمینه ساخت میکروسکوپ و دماسنج فعالیت داشته و در حال حاضر، سهم عمده‌ای در بازار جهانی فروش آندوسکوپ‌ها و سایر وسایل اپتیکی  را به خود اختصاص داده است.

در سال‌های اخیر، Olympus با تغییرات و تحولات زیادی روبرو بوده با این حال، همچنان به عنوان یکی از برندهای بزرگ و قابل احترام در بازار دستگاه‌های نوری ، اپتیکی ،  اندوسکوپی و میکروسکوپ‌های پزشکی شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت Olympus در شینجوکو، توکیو*، ژاپن قرار دارد و به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت اپتیک و تکنولوژی دقیق دیجیتال، سیستم‌های پزشکی نوآورانه‌ای را در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

دوربین دوچشمی الیمپوس Olympus نیز مثل دیگر غول های صنعت دوربین همچون  نیکون یک شرکت ژاپنی است. این شرکت در شینجوکو توکیو واقع است اما با کیفیت بالای ساخت محصولات خود به یک شرکت بین المللی  تبدیل شده است و در تمام قاره های جهان سهمی از بازار را در اختیار دارد.

دوستان کسانی که در ازمایشگاه های سراسر کشور کار میکنن قطعا میکروسکوپ های بسیار با کیفیت الیمپوس رو در کنار میکروسکوپ های زایس دیدن.

الیمپوس در زمنیه اپتیک بسیار مطرحه و کمی در دوربین های دوچشمی مظلوم واقع شده در کشورمون و دوربین های دوچشمی الیمپوس بسیار تصویر خوبی دارند و الیمپوس استاد لنز در دوربین های زیر 10 میلیون میباشد.

توجه***الیمپوس در بازار فیک هم دارد. مشخصات ظاهری و جعبه و رنگ لنز ها را حتما چک کنید

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند الیمپوس تا 10 میلیون

دوربین‌ دوچشمی الیمپوس Olympus 10×50 S و Olympus 8×40 S

دوربین شکاری دوچشمی المپوس ژاپن S 10×50 اصل

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا Olympus 10×50 S و  اینجا Olympus 8×40 S را کلیک کنید

دوربین دوچشمی الیمپوس Olympus 8X40 DPS I

این دوربین دیگر تولید نمیشود و مدل سری s  جایگزین این مدل شده است.


اشتاینر

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 10 از 10

کشور برند = المان

دوربین شکاری اشتاینر Steiner در سال ۱۹۴۷ توسط کارل اشتاینر در آلمان تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به تولید دوربین‌های شکاری، دریایی، محیطی،  روی سلاح و تک‌چشمی مشغول است.

شرکت اشتاینر با استفاده از فناوری‌های نوین و مهندسی دقیق، محصولاتی را ارائه می‌دهد که برای شرایط سخت و چالش‌برانگیز طبیعت مناسب هستند. اشتاینر همچنین خدمات پس از فروش عالی و گارانتی بلندمدت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند اشتاینر تا 10 میلیون

دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30 اصل کد 25 صد در صد اورجینال و به شرط سفارش کشور های عربی

دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30 اصل کد 25 یک دوربین شکاری با کیفیت بالا از شرکت خوشنام اشتاینر دارای استحکام و ویژگی های خاص میباشد که مناسب شکارچیان و طبیعت گردان میباشد.

خرید دوربین شکاری الصقر

توجه داشته باشید الصقر در بازار بسیار فیک دارد و ممکن است به اسم کد 05 یا 15 یا 25 مدل فیک یا درجه 2 به شما با ظاهر مشابه غالب شود .

کلا 4 سری تولید اصلی داشته الصقر  بقیه فیک میباشند.

کد 05 ( دیگر تولید نمیشوند و موجود نیست )

کد 15 ( دیگر تولید نمیشوند و موجود نیست )

کد 25 ( سری اول ) ( همچنان تولید میشوند ) سفارش اروپا حدود قیمت 15 میلیون

کد 25 ( سری دوم ) ( همچنان تولید میشوند ) سفارش کشور های عربی حدود قیمت 11 میلیون

در فروشگاه دولنز هر دو مدل اصلی و اورجینال کد 25 هردو موجود بوده و با کارت ضمانت طلایی و به شرط تقدیم شما عزیزان میگردد

هردو تصویر بسیار خوبی دارند و میتوانید با خیال راحت هر دو مدل را خرید کنید و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و کد 25 سری سفارش اروپا در مقاله بعدی دوربین های 10 الی 25 میلیون نیز معرفی میشود.

تست تصویر دوربین الصقر اصل 30×8 کد 25 سری کشور های عربی در  فیلم زیر:
 این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

بسیار مناسب شکار و طبیعتگردی میباشد هم از لحاظ سایز هم بدنه و تصویر خیلی خوبی دارد.

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا  را کلیک کنید


یوکو

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 8 از 10

کشور برند = چین ( خیلی ها ممکنه بگن ژاپن ولی ما خودمون تحقیقی کردیم به این نتیجه رسیدیم چین هست . نمیخوایم شعار بدیم میخوایم واقعیت رو بگیم. تا الان ما یوکو ژاپنی ندیدیم!)

دوربین شکاری یوکو YUKO
دوربین شکاری یوکو YUKO

دوربین شکاری یوکو YUKO ، یکی از کمپانی های مطرح در زمینه ساخت انواع دوربین های شکاری و طبیعت‌گردی و تلسکوپ های نجومی و دوربین های تک چشمی هست.
این کمپانی در Kunming واقع است. (Kunmingیکی از شهرهای کشور چین است. کونمینگ مرکز استان یون‌نان است و در جنوب شرقی چین قرار گرفته‌است).

این شهر، از نظر اداری مستقل است.، زادگاه تلسکوپ ها، با تمرکز بر توسعه، تولید و فروش تلسکوپ ها، مستقر است. محصولات این شرکت انواع دوربین های دوچشمی، تک چشمی، تلسکوپ سیار، تلسکوپ نگهبانی و … را پوشش می دهد.
حوزه های اصلی فروش دوربین شکاری یوکو yuko خاورمیانه، اروپا، آمریکا، ژاپن، کره و سایر مناطق می باشد.

دوربین شکاری یوکو YUKO در عین حال 11 سال همکاری استراتژیک با برندهای مطرح داخلی، ژاپن، خاورمیانه، آلمان، روسیه، انگلستان، آمریکا، سوئد و استرالیا دارد.

ویژگی های اصلی دوربین شکاری یوکو YUKO ترکیب جادویی از مواد عالی، طراحی انسانی، ساختار پایدار، های فنی عالی و همراه با قیمت اقتصادی است.

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند یوکو تا 10 میلیون

دوربین شکاری یوکو جانگل Yuko jungle HD10×42

دوربین شکاری یوکو YUKO جانگل jungle hd 10×42 بسیار خوش ساخت و جمع و جور  دارای تصویری  شفاف و  روشن و قیمتی  مناسب و اقتصادی  از بهترین مدلهای یوکو با کیفیت HD  ، ضد آب ، دارای گاز نیتروژن ، ضد گرد وغبار و دارای  وضوح و کنتراست  بالا که مناسب طبیعتگردی ،شکار ،کوهنوردی و پرنده نگری میباشد و خیلی زود شهره علاقه مندان به اپتیک شده است

دوربین شکاری دوچشمی یوکو جانگل اصلیjungle hd 10×42 .

با توجه به عرضه دوربین های فیک و یا «های کپی»   این مدل معروف در بازار  که به هیچ عنوان کیفیت و کارایی دوربین اصلی را ندارند  فروشگاه دولنز افتخار دارد که محصول اصلی و اورجینال را به دوستداران و علاقمندان اپتیک ارائه داده و با صدور کارت ضمانت طلایی  محصول در هنگام خریدهای  اینترنتی  آسودگی خاطر را به  شما عزیزان هدیه میکند .

تست تصویر دوربین شکاری یوکو YUKO جانگل jungle hd 10×42
این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

یکی از بهترین و اقتصادی ترین دوربین های مدرن دنیا با گاز داخلی نیتروژن و HD با قیمت حدود 6 میلیون

مناسب طبیعت گردی و

کوهنوردی خیلی مناسب ، وزن سبک و حمل راحت

تصویر عالی

مناسب شکار، زوم خوب و تصویر عالی و وزن و ابعاد مناسب

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا  را کلیک کنید

دوربین شکاری یوکو YUKO 6×30 و YUKO 8×30

این مدل دارای بدنهای با استحکام بسیار بالای نظامی ، مجهز به رتیکل تخمین مسافت تا هدف ، گاز داخلی نیتروژن و ضد آب و نفوذ گرد و غبار است .به لطف سیستم منشوری BAK4  و لنز های دارای پوشش چند لایه یا به اصطلاح فولی مولتی کویت (FMC)  ، قطر مردمک خروجی 5 میلیمتری تصویری شارپ و روشن و دامنه دید گسترده و عالی دارد .

تست تصویر دوربین یوکو 30×6:

 

تست تصویر دوربین یوکو 30×8

 

این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

خدای تصویر با 5 میلیون!

بدنه عالی و خیلی مستحکم

بسیار مناسب شکار

دارای رتیکل تخمین مسافت، میتونه برای تخمین فاصله شکار مزیت خیلی خوبی باشه و شما رو توی هدف گیری کمک بکنه

میدان دید گسترده

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا YUKO 6×30 و اینجا YUKO 8×30 را کلیک کنید


بایگیش روس Baigesh

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 5 از 10

کشور برند = چین یا روسیه

 بایگیش Baigish (BAIGISH ) علامت تجاری شرکت روسی KOMZ است که مخفف کارخانه نوری و مکانیکی کازان است. KOMZ در سال 1940 در شهر کازان روسیه تاسیس شد  و یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان وسایل اپتیکی و نوری در روسیه است.

این شرکت در ابتدا به تولید تجهیزات نوری و اپتیکی برای نیروهای نظامی اتحاد جماهیر شوروی مشغول بود.KOMZ طیف گسترده ای از محصولات نوری مانند تلسکوپ، میکروسکوپ، دوربین، دستگاه دید در شب و البته دوربین دوچشمی را تولید می کند.

این شرکت با استفاده از دانش و تکنولوژی پیشرفته، محصولاتی با کیفیت بالا و دقت بی‌نظیر را به بازار عرضه می‌کرد که در میان نظامیان و علاقه‌مندان به شکار و طبیعت‌گردی مورد توجه قرار می‌گرفت.

از جمله محصولات معروف این شرکت می‌توان به دوربین‌های سری u4، u2 و u5 اشاره کرد که در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی تولید و پخش شدند.

این دوربین‌ها با استقبال گسترده‌ای روبرو شدند و به عنوان یکی از بهترین دوربین‌های دوچشمی شکاری در جهان شناخته شدند.

پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و شکل‌گیری روسیه، این  شرکت  با حفظ کیفیت و استاندارد ساخت دوربین‌های خود، محصول جدیدی را با نام بایگیش به بازار عرضه کرد که نسل جدیدی از دوربین‌های دوچشمی شکاری بود.

این دوربین با استفاده از تکنولوژی نوین و مواد با کیفیت، تصویری با وضوح بالا و رنگ‌های طبیعی را به چشم می‌رساند و برای شکار و طبیعت‌گردی مناسب بود.

دوربین شکاری بایگیش Baigish نیز مانند سایر محصولات شرکت بایگیش، با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دوربین‌های شکاری مقرون به صرفه و اقتصادی  در جهان شهرت یافت.

لطفا توجه داشته باشید دوربین های بایگیش در ایران در سری های متنوعی به بازار عرضه میشود و با کیفیت های مختلف! پس طبیعی است که تفاوت قیمتی قابل ملاحظه ای را در بازار مشاهده کنید

دوربین بایگیش در سه کیفیت در بازار موجود هست و سری wa با کیفیت ترین سری و مدل بازار هست که این مدل در دولنز موجود است…

جهت اشنایی با انواع کیفیت های بایگیش فیلم زیر را ببینید:

بررسی حرفه ای ویدیویی دوربین شکاری دوچشمی Baigish بایگیش روسیه را میتوانید در زیر مشاهده کنید.(قسمت اول)

 

قسمت دوم

تست تصویر دوربین بایگیش Baigish 8 × 30 درجه یک

***توجه کنید که این دوربین دارای 3 سری مدل  هست و این سری WA با کیفیت ترین و بهترین مدل بایگیش میباشد

******نکته مهم » تازه به این موضوع توجه داشته باشید ( صادقانه عرض میکنم ، نکته ای که شاید بقیه فروشندگان به شما نگویند! ) که در همین سری wa  هم در یک کارتن 10تایی به علت عدم دقت شرکت تولید کننده از هر ده دوربین مثلا یه چیزی حدود  4 یا 5 دوربین تنظیم نیستند و دچار دو بینی یا لقی لنز ها هستند که  کارشناسان ما آنهایی که تنظیم بشوند را  تنظیم اپتیک میکنند و بقیه را مرجوع میکنیم به همان مبدا…

اما بقیه فروشندگان به تجربه دیده شده این دقت را ندارند و این هزینه و ضرر را هم نمیخواهند متحمل شوند! ( مرجوعی 5 دوربین از هر ده تا ضرر مالی زیادی به ان ها میزند و یک طوری این دوربین ها را رد میکنند برود خصوصا به افراد بی اطلاع!)  و شما هم که بی اطلاعید و فکر میکنید همه بایگیش ها همینطوری هستند برای این است که وقتی میپرسیم میبینیم خیلی ها از بایگیش خاطره خوبی ندارند و از دوربین راضی نبوده اند و خیلی ها هم کاملا راضی بوده اند

خلاصه به این موضوع دقت کنید در دولنز ما کلیه محصولات را ضمانت طلایی اصالت و سلامت میکنیم و دقت وسواس گونه ای روی این مسائل داریم شما هم به  این موارد توجه کنید.

 

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند بایگیش تا 10 میلیون:

 

دوربین شکاری دوچشمی 30×8 Baigish بایگیش روسیه ( قیمت حدود 3400)

 

بهترین مدل 30 × 8 Baigish بایگیش در بازار ایران ، سری WA و درجه 1 با کاتالوگ روسی

(ویژگی های انحصاری ) 30 × 8 Baigish  روسیه

*بدنه فلزی و مقاوم باکیفیت ساخت بالا ،

 

دوربین شکاری دوچشمی بایگیش روس ۳۰×۸ اصلی

* لنز های کریستال و خوشرنگ یاقوتی با کواتینگ چند لایه

* عبور نو عالی ، شفافیت ، وضوح و کنتراست بالای تصویر به همراه نمایش طبیعی رنگ ها

*راحتی چشم و فیلد اف ویو ی عالی

*دارای کیف چرمی بسیار مرغوب

*دارای کاتالوگ ساخت و ۵ سال گارانتی شرکت کومز روسیه ( در تصاویر هست )

شکار و طبیعتگردی

عاشقان طراحی قدیمی و روس

تصویر شفاف و زلال با کمترین هزینه

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا  را کلیک کنید

 

دوربین شکاری دوچشمی 45×12 Baigish  و 40×10 Baigish

 

این ها هم  سایز های دیگر بایگیش wa هستند و توضیحات دقیقا مثل قبلی است با این تفاوت که سایز 10×40 یا 12×45 کاربری طبیعت گردی و یا حتی 1245 کاربری نجومی هم دارد و با کمترین قیمت صاحب یک دوربین با زوم و دهانه لنز بالا خواهید شد.

دوربین بایگیش

تست تصویر دوربین بایگیش BAIGISH 10×40 WA درجه یک:

 

البته خب توجه داشته باشید که در ان قیمت رقبایی هم دارد و ممکن است وسوسه شوید که سراغ بوشنل یا الیمپوس ( که برند های خیلی معتبر تر و بهتری هستند با کمی هزینه بیشتر بروید)

***این محصول در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول 45×12 Baigish اینجا  و اینجا 40×10 Baigish را کلیک کنید


 

بوشنل

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 10 از 10

کشور برند = امریکا

اول یه خسته نباشید به اون دوستانی بگم که تیتر میزنن بوشنل اصل المان!!! دوستان یا همکاران خداقوت ! حتی بدیهیات هم نمیدونین بوشنل یه برند امریکایه که اصلا هیچ تولیدی توی المان نداره و تا جایی که ما تحقیق کردیم حتی در گذشته هم هیچ وقت نداشته!این توضیحات رو میزارم برای اون دوستان:

این توضیحات رو میزارم برای اون دوستان:

Bushnell Corporation, a renowned American firm specializing in sporting optics and outdoor products, is headquartered in Overland Park, Kansas. However, their binoculars are manufactured in Japan, Hong Kong, and Taiwan¹². If you’re interested in high-quality binoculars, Bushnell is a reliable choice!

While there might be some confusion, it’s essential to clarify that Bushnell binoculars are not originally from Germany. The Bushnell Corporation, as I mentioned earlier, is an American company headquartered in Kansas. However, they do manufacture their binoculars in various countries, including Japan, Hong Kong, and Taiwan. If someone claims a “Germany Bushnell binocular,” it’s likely a misunderstanding or misinformation. Always verify the product’s origin and specifications before making a purchase!

برگردیم سر بحث خودمون

کمپانی بوشنل، که در سال 1948 تاسیس شده، یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در زمینه تولید دوربین‌های دوچشمی، تلسکوپ‌ها و سایر تجهیزات نوری است

این شرکت آمریکایی، که در اورلند پارک، کانزاس مستقر است، به عنوان بخشی از Vista Outdoor عمل می‌کند و محصولاتش در سراسر جهان به فروش می‌رسند

دوربین دوچشمی شکاری بوشنل Bushnell

مهندسان بوشنل در طراحی و تولید محصولات خود از دانش فنی بالایی برخوردار هستند و به کیفیت و دقت بالا در ساخت محصولات شهرت دارند. آن‌ها در تولید دوربین‌های دوچشمی شکاری، به ویژه در انتخاب مواد اولیه، طراحی اپتیکی و اندودهای لنزها، دقت زیادی به خرج می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که دوربین‌ها تصاویری واضح و دقیق ارائه می‌دهند.

فرآیند تولید شامل طراحی دقیق اپتیکی، انتخاب مواد با کیفیت برای بدنه و لنزها، مونتاژ دقیق قطعات، و تست‌های کیفیت برای اطمینان از عملکرد بی‌نقص در شرایط مختلف است.

دوربین دوچشمی شکاری بوشنل، یکی از محصولات برجسته در عرصه اپتیک است که با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه‌ای نو در زمینه طبیعت‌گردی و شکار ارائه می‌دهد

بوشنل برندی معروف و محبوب در زمینه دوربین های شکاری است. این شرکت با تولید دوربین های با کیفیت و مقاوم برای کاربردهای مختلف، از جمله شکار، پرنده نگری، ستاره بینی، سفر و ورزش، به شهرت رسیده است.

نکته مهم :دوستان توجه کنید بازار پر شده از بوشنل فیک! جوری که ما ها که داریم بوشنل اصلی رو میاریم اعصابمون خورد میشه واقعا! یکی هم نیست این وسط فقط بلد باشه وبسایت اصلی بوشنل رو چک کنه فقط تا متوجه بشه خیلی از این مدل هایی که اسم بوشنل روش خورده اصلا تولید شده توسط شرکت بوشنل نیستن و در وبسایت بوشنل نام و نشونی ازشون نیست…

 

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده اصلی! از برند بوشنل تا 10 میلیون:

دوربین شکاری بوشنل Bushnell H2O ( قیمت حدود 8 میلیون )

 

دوربین‌های دوچشمی H2O بوشنل با داشتن سیستم نوری کاملاً چندپوششی و منشورهای BaK-4، کنتراست و وضوح بالایی را ارائه می‌دهند که به انتقال نور بهتر کمک می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که در شرایط نور کم، عملکرد خوبی داشته باشند.

شاسی آلومینیومی سبک وزن، دیدن مناظر را آسان و راحت می‌سازد و با اپتیک‌های چندپوشه و شیشه منشوری BaK-4، نور و شفافیت را به حداکثر می‌رساند.

دوربین شکاری بوشنل Bushnell H2O با استاندارد ضد آب IPX7، در برابر غوطه‌وری در آب تا عمق یک متر برای 30 دقیقه مقاوم است.دوربین شکاری بوشنل Bushnell H2O  با گارانتی 20 ساله Bushnell Lifetime Ironclad پشتیبانی می‌شود و برای مقاومت در برابر شرایط سخت طراحی شده است.

این گارانتی قابل انتقال است و نیازی به رسید ندارد. در صورت خرابی، دوربین بدون هزینه تعمیر یا با محصولی معادل یا بهتر جایگزین می‌شود.

 

این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

 

یه دوربین پر قدرت و مدرن از یه برند به نام. با شاسی الومینویم منشور BAK-4  ضد اب گارانتی  و تصویر عالیییی دیگه چی میخواید با این قیمت؟!

بسیار مناسب طبیعت گردی و کوهنوردی حتی نجوم بسته به سایز*

شکار هم گزینه قوی و عالی هست بسته به سایز*

بوشنل عالی کار کرده روی این مدل ویژگی های فوق العاده ای با این قیمت داره.

***این محصول سایز بسیار عالی 12 ×42 ان  در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا را کلیک کنید

دوربین شکاری بوشنل سری Bushnell Prime

این سری قیمتش کمی از 10 میلیون میزنه بالا و مثلا سایز 1250 ان قیمتی 14 میلیونی دارد اما ممکن است سایز های کوچک ان مثل 1032 قیمتی تا 10 میلیون داشته باشند.

***این محصول سایز بسیار عالی 12 ×42 ان  در دولنز موجود است جهت رفتن به صفحه محصول اینجا را کلیک کنید

 

خلاصه خیلی دقت کنید قبل خرید هرگونه دوربین با برند بوشنل حتما اون رو با وبسایت اصلی بوشنل امریکا چک کنید و مطابقت بدید


ونگارد

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 10 از 10

کشور برند = تایوان

دوربین شکاری ونگارد VANGUARD

شرکت دوربین شکاری ونگارد یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید تجهیزات نوری و اپتیکی است که دوربین‌های دوچشمی شکاری، دوربین‌های عکاسی، پایه‌های دوربین و لوازم جانبی آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت در سال ۱۹۸۶ در کشور تایوان توسط خانواده‌ی چنگ (Chang) تاسیس شد. این خانواده دارای سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی تولید قطعات دقیق و ماشین‌آلات بودند و با توجه به علاقه‌ی خود  دوربین شکاری ونگارد به عکاسی و شکار، شروع به تولید پایه‌های دوربین و لوازم جانبی آن‌ها کردند. در سال ۱۹۹۴، شرکت دوربین شکاری ونگارد با همکاری شرکت‌های ژاپنی و آلمانی، دوربین‌های دوچشمی شکاری ونگارد را به بازار عرضه کرد که با استقبال گسترده‌ای روبرو شدند. این دوربین‌ها دارای کیفیت بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب بودند و برای شکارچیان و علاقه‌مندان به شکار و طبیعت‌گردی مناسب بودند. از آن زمان تاکنون، شرکت ونگارد با توسعه‌ی محصولات خود و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، به یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه‌ی تجهیزات نوری و اپتیکی تبدیل شده است.

این شرکت دوربین شکاری ونگارد در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت می‌کند و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی مختلفی است. این شرکت همچنین دارای تعهد اجتماعی بالایی است و در زمینه‌های محیط زیست، آموزش و فرهنگ‌سازی فعالیت می‌کند. دوربین شکاری ونگارد

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند ونگارد تا 10 میلیون:

دوربین تک چشمی ونگارد VANGUARD VESTA 8×42 ED (حدود 9 میلیون قیمت)

دوربین تک چشمی ونگارد VANGUARD VESTA 8×42 ED ریموت دار دارای قابلیت اتصال به اندرویید و IOS و دارای اداپتور اتصال به گوشی و یک گزینه عالی برای هر کسی است که خواهان یک تک چشمی با عملکرد بالا و  ارزش عالی است.دارای گاز داخلی نیتروژن و لنز های هویای ژاپن باکیفیت بالای ED ودارای کیف حمل مخصوص ونگارد است .

تک چشمی تصویری واضح، روشن و متضاد، با طراحی شیک و ارگونومیک و ساختاری بادوام و قابل اعتماد ارائه می دهد. تک چشمی برای فعالیت ها و محیط های مختلف مانند مشاهده طبیعت، شکار، پرندگان و سفر مناسب است. تک چشمی همچنین ضد آب، ضد مه، و گرد و غبار است و دارای یک قاب نرم، بند و درپوش لنز است.  تک چشمی VANGUARD VESTA 8×42  EDیک انتخاب خوب برای هر کسی است که می خواهد به اهداف نزدیک تر شود.

تست تصویر دوربین تک چشم ونگارد VANGUARD VESTA 8×42 ED:

 

 

این دوربین مخصوص چه کسانی است؟

یک تک چشمی جمع و جور و تمام عیار! با تصویر زلال ED که نظیر ان در دوچشمی ها پیدا نمیشود… با اداپتور اتصال به تلفن همراه که میتواند کاربردی باشد

مناسب پرنده نگری طبیعت گردی و کوهنوردی

مناسب شکار


شانتو

اعتبار برند در دنیا ( تقریب ذهنی برای فهم بهتر ) = 5 از 10

کشور برند = چین

*** شانتو بعضا دوربین های خوبی داره بعضی مدل ها ارزش خرید دارند ولی چون 2 یا 3 ساله که کلا به بازار عرضه شده هنوز سابقه چندانی دوربین هاش نداره و هنوز امتحانشو در گذر زمان پس نداده… هنوز از کیفیت دوربین در گذر زمان اطمینان نداریم. یه مقایسه کردیم بین شانتو گلد و یوکو، یوکو رو بیشتر پسندیدیم…

دوربین دوچشمی Shuntu برندی از ابزارهای نوری با کارایی بالا است که عملکرد نوری، دوام و راحتی در سطح جهانی را ارائه می دهد.

دوربین دوچشمی Shuntu توسط Shunho Optics، تولید کننده و صادرکننده ابزارهای نوری حرفه ای در Kunming، چین، طراحی و تولید می شود. Shunho Optics از سال 1987 در صنعت نوری فعالیت می کند و یکی از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) و تولید کننده طراحی اصلی (ODM) دوربین های دوچشمی، دوربین های تشخیص نقطه ای، اپتیک های دید در شب، و سیستم های نوری مختلف دیگر با کارایی بالا برای بسیاری از برندهای بین المللی است.

دوربین های پیشنهادی دولنز و عرضه شده از برند شانتو تا 10 میلیون:

چون برند شانتو کار نکردیم و فقط شانتو گلد رو تست زدیم و پشندمون هم نشد …  اطلاعاتی ندارم بخوام دوربین های شانتو رو معرفی و توضیح بدم پس به همین بسنده میکنم…



جمعبندی خرید بهترین دوربین دوچشمی تا 10 میلیون:

یه خلاصه عرض کنم و بهترین انتخاباتون در بازار رو با کاربری های مختلف خدمتتون عرض کنم تا کارتون راحت بشه… ( تک چشمی ها رو حساب نمیکنم جزو این جمعبندی چون حسابشون جداست و یک دوربین تک چشم رو با دوچشمی مقایسه نمیکنیم)

به دو دسته تقسیم میکنم شما رو : بودجه تا تقریبا 5 میلیون ، و بودجه 5 تا تقریبا 10 میلیون

بودجه تا تقریبا 5 میلیون

بهترین انتخاب برای شکار به ترتیب : یوکو جانگل یا یوکو های نظامی ، اسیکا ، بایگیش830 یا 1040

بهترین انتخاب برای طبیعت گردی به ترتیب : یوکو جانگل یا بایگیش 1040 یا 1245 بنابر سلیقه ، اسیکا

بهترین انتخاب برای کوهنوردی ( قابل حمل بودن دوربین و وزن اون خیلی مهمه) به ترتیب : یوکو جانگل ، اسیکا

بهترین انتخاب برای نجوم به ترتیب : یوکو جانگل یا روسی 1040 یا 1245

بودجه 5 تا تقریبا 10 میلیون

بهترین انتخاب برای شکار به ترتیب : رپتور سایز های 8.5 32 یا 1032 یا الصقر کد 25 سری دوم بنابر سلیقه

بهترین انتخاب برای طبیعت گردی به ترتیب : الیمپوس 1050 یا Bushnell H2O 1242

بهترین انتخاب برای کوهنوردی ( قابل حمل بودن دوربین و وزن اون خیلی مهمه) به ترتیب : Bushnell H2O 1242، و Olympus 8×40 S ، یوکو جانگل 1042

بهترین انتخاب برای نجوم به ترتیب : الیمپوس 1050 ، Olympus 8×40 S  ، Bushnell H2O 1242  یا یوکو جانگل 1042

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *