بهترین دوربین شکاری زیر ۱۰ میلیون تومان

بهترین دوربین شکاری زیر ۱۰ میلیون تومان (بررسی تخصصی توسط دولنز)

در دنیای اپتیک و تصاویر جادویی دوربین‌های دوچشمی ممکن است به گزینه‌های فراوانی برخورد کنید ولی خیلی از دوربین های موجود در بازار ارزش خرید ندارند دوربین های بدون مارک و یا مدل های فیک ،تقلبی و غیر استاندارد میتواند به چشمان شما صدمه  وارد کند اگر بدنبال دوربین های ارزان قیمت و فیک بازار باشید مطمئن باشید بعد از خرید از کیفیت پایین دوربین ها خسته شده و باید دوربین خود را تعویض کنید در حالی که دیگر خریداری برای دوربین قبلی  خود نخواهید یافت پس بهتر است یکبار برای همیشه با توجه به هزینه ای که برای خرید دوربین محبوب خود در نظر گرفته اید در همین رنج قیمتی مورد نظر خود بهترین و باکیفیت ترین دوربین ممکن  موجود را خرید کنید.

بررسی ویدئویی دوربین شکاری زیر ۱۰ میلیون تومان توسط تیم دولنز

شما میتوانید در ویدئو رسانه دولنز بررسی تخصصی انواع دوربین ها را مشاهده کرده و با دیدی باز تصمیم بگیرید. پیشنهاد میکنم اگر به حوزه دوربین های شکاری و دوچشمی علاقه مند هستید یا طبیعت گرد و کوهنوردید ویدئو رسانه دولنز را به هیچ وجه از دست ندهید…. ????

رفتن به ویدئو رسانه دولنز کلیک کنید

 

بررسی ویدئویی تخصصی دوربین ورتکس دیاموندبک توسط تیم دولنز-قسمت اول

بررسی ویدئویی تخصصی دوربین ورتکس دیاموندبک توسط تیم دولنز-قسمت دوم

 

بهترین دوربین شکاری زیر ۱۰ میلیون تومان:

  • دوربین اشتاینر  الصقر  STIENER SAGOR
  • دوربین های الیمپوس ژاپن OLYMPUS
  • دوربین ورتکس رپتور VORTEX RAPTOR
  • دوربین یوکو جانگل YUKO JUNGLE
  • دوربین  بایگیش روس درجه یک Baigesh
  • دوربین  آسیکا  ASIKA FMC 

بهترین دوربین شکاری زیر ۱۰ میلیون تومان

تازه این فقط مربوط به کیفیت دوربین هست و در مرحله بعد که اهمیت فوق‌العاده ای دارد توجه به کاربری مورد نظر شماست که دوربینی خریداری کنید که مناسب کار شما باشد و قطعا دوربین های مخصوص شکار و کوهنوردی با دوربین های نجومی و ستاره شناسی یا دیده بانی و نگهبانی و یا با دوربین های پرنده نگری یا دوربین های استادیومی فرق میکنند . دوربین های مناطق گرم و خشک با مناطق مرطوب و پر بارش می‌توانند فرق کنند . همچنین دوربین های جیبی و پاکت با مدل های حجیم و سنگین وزن کاربری متفاوتی دارند و…

مقالات دیگر ما: تشخیص دوربین القصر اصل

اما هیچکس نمی‌تواند تمامی دوربین‌ها را تست کند و بهتر است در این زمینه از تجربه و راهنمایی های  کارشناسان این حوزه استفاده کرد با توجه به دوربین‌هایی که در شرکت‌های مختلف و کیفیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه میشود و با توجه به توان اقتصادی هر فرد و همچنین در نظر گرفتن کیفیت و ارزش خرید هر دوربین میتوان گزینه‌های مختلفی را معرفی کرد .

هدف از این مقاله معرفی دوربین های نسبتا ارزان ولی با کیفیت مطلوب نسبت به قیمت های مشابه در بازار هست بی شک در این بازه قیمتی این دوربین‌ها بهترین کیفیت نسبت به هزینه خرید را دارند
دوربین‌ها به صورت تیتروار معرفی می گردند و دوستان علاقمند میتوانند برای اطلاعات بیشتر،  نوع کاربری  ،  مشاهده تصاویر دوربین ،  تست تصویر و جعبه گشایی به مقالات و اطلاعات تخصصی دوربین ها در سایت تخصصی دولنز به آدرس زیر مراجعه نمایند .

https://dolenz.ir

مقالات دیگر ما: دوربین روی اسلحه

۱- دوربین اشتاینر الصقر   STIENER SAGOR

با کیفیت تصویری بی نظیر و شفافیت بسیار سایز ۳۰×۸

۲_ دوربین های الیمپوس ژاپن OLYMPUS

که دوربین‌های بسیار با کیفیت و وضوح و شفافیت بالا و در عین حال اقتصادی میباشند در دو سایز ۴۰×۸ و ۵۰×۱۰

۳_دوربین ورتکس  رپتور VORTEX RAPTOR

سایز ۳۲×۸/۵ که از شفافیت و کیفیت ساخت خوبی برخوردار است

۴_ دوربین یوکو جانگل YUKO JUNGLE

سایز ۴۲×۱۰ که دارای تصویر HD و گاز داخلی نیتروژن و همچنین ضد ضربه و نفوذ آب و گرد و غبار است

۵_ دوربین بایگیش روس درجه یک Baigesh

دوربین محبوب و معروف با لنزهای یاقوتی رنگ کریستالی بدنه فلزی و تصویری واضح شفاف و روشن سایز ۳۰×۸

۶_ دوربین  آسیکا  ASIKA FMC 

محبوب و دوست داشتنی که دارای تصویری شارپ و طبیعی با کواتینگ‌های فولی مولتی کویت  چند لایه و تقویت شده این شرکت با گارانتی ۳ ساله در سایز ۴۲×۱۰

و…

 

چرا  خرید بهترین دوربین شکاری زیر 10 میلیون تومان از دولنز

فروشگاه دولنز یکی از بهترین و تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی دوربین های شکاری در ایران است.
این فروشگاه دارای محصولات متنوع و با کیفیتی از برندهای معتبر جهانی مانند سواروسکی ،ورتکس ، ونگارد ، لایکا ، بایگیش ، زایس، بوشنل، نیکون، الیمپوس و … است.

ضمانت طلایی «دولنز» یعنی بهترین دوربین دوچشمی

مناسب شب در دستان شما – وقتی کیفیت یک دوربین اصل حرف اول را میزند!

همانطور که میدانید خرید یک دوربین دوچشمی علاوه بر مشقت هایی که در زمینه تامین هزینه دوربین و انتخاب ان وجود دارد باز هم در هنگام خرید، ان هم به صورت اینترنتی ،دو دغدغه اصلی وجود خواهد داشت….اصل بودن دوربین و سلامت کامل ان هنگام تحویل درب منزل!

خصوصا این مورد در خرید محصولات اپتیکی ان هم به صورت غیر حضوری حساسیت بالایی دارد

قاعدتا هیچ کس دوست ندارد بعد از  مشورت و تحقیق و جور کردن هزینه یک دوربین خوب،  هنگام  تحویل دوربین متوجه بشود دوربین مشکل دارد یا دچار دوبینی است و….

این میتواند بزرگترین کابوس خریداران و دوستداران دوربین باشد!!

فروشگاه دولنز با نهایت غرور مفتخر است که تمامی محصولات اپتیکی را به علت حساسیت هایی که در حمل دوربین های دوچشمی و اصل بودن دوربین ها(با توجه به تنوع بالای محصولات فیک در بازار) وجود دارد دارای کارت ضمانت طلایی و ضمانت نامه طلایی کرده است و کارت ضمانتنامه را به همراه دوربین خریداری شده برای شما ارسال میکند.

ضمانت طلایی
ضمانت طلایی

این فروشگاه همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای لازم برای فروش آنلاین است و از اصالت و کیفیت کالاهای خود مطمئن است. این فروشگاه به شما مشاوره رایگان قبل از خرید می‌دهد و با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه شما، بهترین دوربین را به شما پیشنهاد می‌کند. این فروشگاه از بسته بندی ایمن و مقاوم برای محافظت از کالاها استفاده می‌کند و ارسال رایگان و سریع را به تمام نقاط کشور انجام می‌دهاین فروشگاه دوربین های گران قیمت را برای اولین بار در کشور به صورت VIP  ارسال میکند. فروشگاه دولنز با کلیه شرکت ها همکاری لازم را به عمل میاورد.

تلفن 09337338614  ادرس سایت https://dolenz.ir

جهت خرید دوربین های معرفی شده با بهترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت با کارت ضمانت طلایی اصالت دولنز به بخش {{{ فروشگاه دولنز }}} سایت ما مراجعه کنید (بر روی کلمه فروشگاه کلیک کنید) یا با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *