ارسال اختصاصی ( VIP ) فروشگاه دولنز (دوربین شکاری هانتر سابق)

ارسال اختصاصی ( VIP ) 

نظر به اینکه دوربین های گران قیمت از حساسیت خاصی برخوردار هستند و به منظور آسودگی خاطر خریداران محترم از سلامت و اصالت و حتی نحوه ارسال و حمل صحیح محصولات اپتیکی تا درب منزل ، فروشگاه دولنز (دوربین شکار هانتر سابق) گامی بزرگ به منظور  جلب رضایت خاطر شما عزیزان برداشته است.

خیلی از دوست داران طبیعت و  خریداران دوربین علاقه دارند که هنگام خرید  ، پس از تست دوربین توسط کارشناس فروشگاه در شهر و محل خود ، و تحویل  صحیح  و سالم  محصول خریداری شده ، قیمت نهایی دوربین را پرداخت نمایند .

این خدمت جدید توسط فروشگاه دولنز به وسیله ارسال اختصاصی (VIP) فراهم  گردیده است .

این نحوه ارسال شامل کالاهایی با شرایط زیر میباشد و خریدار محترم متقاضی استفاده از این روش ارسال، با قوانین زیر موافقت مینماید    :

1) ارسال VIPبرای دوربین های به ارزش 50 میلیون به بالا رایگان و برای دوربین های با ارزش کمتر با شرایط ذکر شده در بند های زیر امکان پذیر میباشد .

2) خریدار محترم پس از بررسی و مشاوره کافی با کارشناسان فروشگاه دولنز تصمیم قطعی خود را در مورد مدل و سایز دوربین ملاحظه شده در سایت گرفته باشد . ( امکان تعویض مدل در محل مشتری یا انصراف از خرید ، هنگام تحویل دوربین  مقدور نمیباشد بنابراین قبل از انتخاب مدل دوربین با کارشناسان فروشگاه دولنز مشورت نمایید)

3) بعد از تصمیم قطعی به خرید مدل مورد نظر ، برای 

دوربین های به ارزش  50 میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان مبلغ 10 میلیون تومان  

دوربین های ۱۰۰میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان مبلغ 20 میلیون تومان

دوربین های گرانتر از ۲۰۰ میلیون تومان مبلغ 30 میلیون تومان 

 به عنوان بیعانه به حساب فروشگاه دولنز  واریز  شده و  مابقی وجه پس از تحویل کالا  به صورت حضوری در شهر خریدار محترم  و تست دوربین توسط کارشناس فروشگاه  در حضور  مشتری ، به شرط اینکه کالا صحیح و سالم و در نهایت کیفیت و سلامت تحویل خریدار  گردد ، دریافت می شود.

4) بدیهی است که در این نحوه خرید و ارسال ، انتخاب مدل  و سایز دوربین  از طرف خریدار محترم قطعی است و خریدار فقط در صورتی می تواند از  دریافت دوربین خریداری شده در محل خود  خودداری کند که کالا  هنگام تحویل معیوب  باشد یا با دوربین  ملاحظه شده در سایت فروشگاه دولنز مطابقت نداشته باشد که بدیهی است در این صورت مبلغ بیعانه توسط فروشگاه به مشتری عودت  خواهد شد و کلیه ضرر و زیان احتمالی  بر عهده فروشگاه دولنز میباشد ( که البته با توجه به وسواس زیاد فروشگاه چنین اتفاقی به هیچ وجه رخ نخواهد داد ) .

 در غیر این صورت و انصراف به دلایل مختلف  ( نداشتن حساب بانکی ، نداشتن کارت حساب ، نداشتن رمز اینترنتی خرید از درگاه های آنلاین ، پشیمان شدن از مدل انتخابی ، حاضر نشدن در محل تحویل دوربین که در اماکن عمومی تحت نظارت پلیس میباشد  و غیره  )   ضمن بازگشت کارشناس ، کلیه  هزینه های حمل و نقل دوربین و کارشناس فروشگاه دولنز و ضرر و زیان های وارده به عهده خریدار محترم  میباشد و از مبلغ بیعانه کسر خواهد شد  و  خریدار محترم با اطلاع داشتن  این موضوع قبل از خرید حق هیچ گونه اعتراضی ندارد .

5)قابل ذکر است  که به لحاظ رعایت مسائل امنیتی خریدار محترم وکارشناسان فروشگاه  دولنز و جلوگیری از حوادث احتمالی، تست و تحویل کالا در شهر خریدار و در اماکن عمومی ( تحت نظارت دوربین های نظارتی پلیس ) به تشخیص کارشناس  فروشگاه دولنز صورت می گیرد.

6) تسویه نهایی با خریدار محترم فقط از طریق  درگاه اینترنتی  آنلاین سایت فروشگاه دولنز صورت میگیرد بنابراین خریدار محترم هنگام تحویل باید رمز اینترنتی خرید از درگاه های آنلاین را داشته باشد و از دریافت وجه نقد ، چک ، حواله پایا و…. معذوریم . و ضرر و زیان وارده در رابطه با عدم اطلاع از این موضوع به عهده خریدار میباشد .

جهت رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان ارسال VIP  فروشگاه دولنز ( با توجه به   هزینه و زحمت بالای این روش ارسال)  ، تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود  ….

قابل توجه: در سری دوربین هایی که با کادر ( ارسال vip ) قرمز رنگ مشخص شده اند هزینه جداگانه ای دریافت نخواهد شد، بعضی مدل های زیر 50 میلیون که در زیر گروه پیشنهاد ویژه قرار دارند ارسال vip  رایگان خواهند داشت، البته فقط تا اطلاع ثانوی ارسال vip  هزینه جداگانه نخواهد داشت …

از ارائه این سرویس به مناطق دور افتاده به تشخیص کارشناس سایت معذوریم

با ارزوی شاکامی و خبر های فوق العاده برای شما

شماره تماس جهت هماهنگی بیشتر

09337338614 اقای کیا مدیریت فروشگاه دولنز