تشخیص دوربین الصقر اصل

در این مقاله کاربردی به تشخیص دوربین الصقر اصل میپردازیم:

دوربین الصقر + خرید (Steiner  Sagor)

دوربین شکاری الصقر یکی از محصولات معروف و با کیفیت کمپانی اشتاینر آلمان است که برای شکار، طبیعت‌گردی، پرنده‌نگری و کوهنوردی مناسب است.  دوربین الصقر با طراحی مقاوم و ضد آب، عدسی‌های با کنتراست بالا و سیستم فوکوس اتوماتیک، تصاویر روشن و واضحی را به شما نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از رازها و ناگفته‌های این دوربین محبوب بپردازیم..


خرید دوربین شکاری الصقر با بهترین قیمت و کیفیت + ضمانت اصالت. برای دسترسی اینجا کلیک کنید!

شماره تماس: ۰۹۳۳۷۳۳۸۶۱۴

مسعود کیا 

( فروشگاه دولنز ) 

برای تشخیص دوربین الصقر اصل کافیست به موارد زیر توجه کنید:

    • سیستم فوکوس خودکار در دوربین الصقر اصل
    • طراحی مقاوم و ضد آب بودن در القصر اصل
    • لوازم جانبی همراه
    • طراحی بدنه و اتاق دوربین
    • رنگ  لنز ها
    • شفافیت و دید دوربین
    • جعبه و بسته بندی دوربین

تشخیص دوربین الصقر اصل (بررسی تخصصی توسط تیم دولنز) قسمت اول

تشخیص دوربین الصقر اصل (بررسی تخصصی توسط تیم دولنز) قسمت دوم

.

تیم فروشگاه دولنز به صورت تخصصی در زمینه مشاوره و  فروش  دوربین شکاری فعالیت دارد، علاوه بر دوربین الصقر، ما در زمینه فروش و بررسی تخصصی دیگر برندها، از جمله: سواروسکی، زایس، نیکون ، الیمپوس ، ورتکس ، اشتاینر ، بوشنل  و… نیز فعالیت داریم. از بخش فروشگاه نیز میتوانید این برندها را چک کنید.

دوربین الصقر اصل
دوربین الصقر اصل

مشخصات دوربین القصر اصلی

مشخصات دوربین القصر اصلی دوربین دوچشمی 30×8 یکی از سری های محبوب و پرفروش شرکت Steiner می باشد که در سال 1973 به بازار عرضه شد.این دوربین دوچشمی با توجه به قابلیت هایی که دارد  به عنوان دوربینی جامع و همه کاره شناخته می شود. برخی از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین عبارتند از:

دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30
ظاهر دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30

سیستم فوکوس خودکار در دوربین الصقر اصل

مشخصات دوربین القصر اصلی این سیستم به شما امکان می دهد بدون نیاز به تنظیمات فوکوس، تصاویر را با وضوح بالا به صورت خودکار مشاهده کنید. به سادگی چشمان خود را به لنزهای دوربین بچسبانید و لذت ببرید. این سیستم با استفاده از فناوری Sport Auto Focus کار می کند که تصاویر واضح را از  فاصله 20 متری تا بینهایت  بدون هیچ گونه تاری تضمین می کند. این ویژگی را شرکت اشتاینر  در الصقر طراحی کرده است .

تشخیص دوربین الصقر اصل

لنزهای دوربین الصقر اصل مجهز به پوشش کامل هستند که بازتاب نور عالی را تضمین می کند و تصاویر را با رنگ های زنده و طبیعی ارائه می دهد. علاوه بر این، این لنزهای دوربین از مواد Plex Glass ساخته شده اند که در برابر خراش، ضربه و شکستگی مقاومت می کند. و کواتینگ های خوشرنگ یاقوتی رنگ متمایل به قهوه ای لنز ها  از مشخصه های دوربین اصلی است .

خرید دوربین الصقر : گالری

از محصولات ما دیدن کنید: دوربین شکاری نیکون

 

طراحی مقاوم و ضد آب بودن در القصر اصل

بدنه دوربین الصقر با جنس پلی کربنات ماکرو لون (Polycarbonate Makrolon) ساخته شده است که چگال و سبک است و می‌تواند تا دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند. همچنین بدنه دوربین با گاز نیتروژن پر شده است که باعث می‌شود دوربین ضد بخار آب و ضد مه باشد. این دوربین می‌تواند تا عمق ۳ متری زیر آب را تحمل کند.

از محصولات ما دیدن کنید: دوربین ورتکس

لوازم جانبی همراه با دوربین الصقر

دوربین الصقر اصل همراه با کیف حمل، پارچه پاک کننده لنز، بند گردن، درپوش لنز و چشمی عرضه می‌شود. این لوازم جانبی به شما کمک می‌کنند که دوربین خود را به راحتی حمل و نگهداری کنید و از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید

خرید دوربین الصقر : گالریخرید دوربین الصقر : گالری

از محصولات ما دیدن کنید: دوربین زاواروسکی سواروسکی

دوربین الصقر اصل: نتیجه گیری نهایی

دوربین دو چشمی اشتاینر Steiner مدل Sagor ll 8×30 که در ایران به الصقر 30×8 اصل معروف است یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین دوربین های دوچشمی با کیفیت در ایران میباشد، چرا که با یک بار تنظیم فوکوس چشم ها ی دوربین دیگر نیازی به تنظیم مجدد فوکوس ندارد و از 20 متر به بالا فوکوس اتوماتیک انجام میشود و این سیستم  مخصوصا در هنگام  تعقیب شکار   که فاصله شما با هدف مرتب تغییر میکند خیلی کارایی خود را نشان میدهد . این به دلیل سیستم فوکوس اتومات این محصول درجه یک آلمانی است. دوربین دوچشمی Sagor دامنه دید بسیار خوبی در حدود 125 متر دارد که در نوع خود بی نظیر است.

تشخیص دوربین الصقر اصل

دوربین الصقر یکی از محبوب ترین برندهای دوربین شکاری در ایران است. این دوربین ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و عملکردی عالی دارند. با این حال، دوربین های الصقر اصل به دلیل قیمت بالایی که دارند، اغلب مورد توجه کلاهبرداران قرار می گیرند.

در این مقاله، به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کند تا دوربین الصقر اصل را از دوربین های تقلبی تشخیص دهید.

از محصولات ما دیدن کنید: دوربین تک چشمی

دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30
دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30

بررسی ظاهر دوربین

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید دوربین الصقر اصل به آن توجه کنید، ظاهر دوربین است. دوربین های الصقر اصل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و از مواد باکیفیت ساخته شده اند. در حالی که دوربین های تقلبی اغلب از مواد بی کیفیت ساخته شده اند و ظاهری نامناسب دارند.

در اینجا چند نکته برای بررسی ظاهر دوربین الصقر اصل وجود دارد:

  • بدنه دوربین را بررسی کنید. بدنه دوربین های الصقر اصل از مواد  باکیفیت ساخته شده است و خطوط و زوایای آن دقیق و منظم است. در حالی که دوربین های تقلبی کیفیت ساخت به مراتب پایین تری دارد .
  • لنزهای دوربین را بررسی کنید. لنزهای دوربین های الصقر اصل از شیشه باکیفیت ساخته شده اند و دارای پوشش ضد انعکاس یاقوتی متمایل به قهوه ای  رنگ  هستند. در حالی که دوربین های تقلبی اغلب از لنزهای بی کیفیت ساخته شده اند و دارای پوشش ضد انعکاس آبی رنگ  هستند .
  • تصویر  دوربین را بررسی کنید. منشورهاولنز های  دوربین های الصقر اصل از شیشه باکیفیت ساخته شده اند و دارای رنگ و شفافیت مناسبی هستند که در نهایت تصویری زلال و شفاف را به شما ارائه میدهد . در حالی که دوربین های تقلبی اغلب از منشورهای بی کیفیت ساخته شده اند و دارای رنگ و شفافیت نامناسبی هستند و نهایتا تصویر مناسبی را در آن ملاحظه نخواهید کرد .
  •  اتاق و جزئیات روی دوربین را بررسی کنید.  در بعضی مدل های فیک رنگ بدنه و ساختار  اتاق دوربین و فاصله لنز های جلو با بدنه با مدل اصلی تفاوت ظاهری دارند .
  • جعبه و بسته بندی . جعبه ،کیف حمل  و بسته بندی در بعضی  نمونه های فیک با نمونه اصلی فرق دارند .
 لنز چشمی دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30
لنز چشمی دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30

بررسی ویژگی های دوربین

علاوه بر بررسی ظاهر دوربین، باید ویژگی های دوربین را نیز بررسی کنید. دوربین های الصقر اصل دارای ویژگی های مختلفی هستند که در دوربین های تقلبی وجود ندارد.

در اینجا چند ویژگی دوربین الصقر اصل وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • سیستم فوکوس دقیق و روان
  • عدسی های باکیفیت یاقوتی رنگ 
  • منشورهای باکیفیت
  • دارای دیدی شفاف و زلال 
  • ضد آب و ضد مه
  • تفاوت ظاهری در بدنه و اتاق دوربین مدل های اصل با مدل های فیک 

بررسی قیمت دوربین

دوربین های الصقر اصل از قیمت بالایی برخوردار هستند. در حالی که دوربین های تقلبی اغلب با قیمت بسیار پایینی فروخته می شوند.

اگر قیمت دوربینی که قصد خرید آن را دارید، بسیار پایین تر از قیمت دوربین های الصقر اصل است، احتمال اینکه آن دوربین تقلبی باشد، بسیار زیاد است.

دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30
دوربین شکاری الصقر Sagor 8×30

خرید دوربین از فروشنده معتبر

بهترین راه برای اطمینان از اصلی  بودن  دوربین الصقری که خریداری می کنید مشاوره با کارشناسان این حوزه و خرید آن از یک فروشگاه  معتبر است.

با رعایت نکات ذکر شده، می توانید دوربین الصقر اصل را خریداری کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

اگر دوربینی که قصد خرید آن را دارید، دارای این ویژگی ها نبود، احتمال اینکه آن دوربین تقلبی باشد، بسیار زیاد است.

چرا خرید دوربین الصقر اصل از فروشگاه دولنز؟

کارشناسان فروشگاه دولنز با بررسی تخصصی برند ها و مدل های مختلف،  در خدمت شما هستند تا شما را در تشخیص مدل های اصل از فیک و همچنین انتخاب  بهترین مدل و سایز  برای کاربری مورد نظرتان شما را  یاری کنند و این  رسالت مهم را با ارائه مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید به عهده میگیرند .

تلفن تماس 09337338614 مسعود کیا

دانستنیهای بیشتر  درباره دوربین محبوب الصقر

دوربین الصقر یک نوع دوربین دو چشمی شکاری است که توسط شرکت اشتاینر آلمان ساخته می‌شود. این دوربین دارای دو سایز 30×8 و 50×7 بوده و کیفیت دید بالایی دارد. این دوربین در دو مدل اصلی سفارش اروپا و سفارش کشور های عربی عرضه می‌شود. و اخیرا مدل های فیک و غیر اصل این دوربین محبوب هم در بازار مشاهده میشود که کیفیت پایینی دارد . مدل اصلی این دوربین بدنه ای خوش ساخت و باکیفیت و لنز های کریستالی یاقوتی رنگ با کواتینگ های چند لایه اختصاصی شرکت اشتاینر و دیدی واضح و شفاف دارد که به هیچ عنوان مدل های فیک قابل قیاس با آن نیستند .

خرید دوربین الصقر : گالری

تاریخچه تولید دوربین الصقر به تاریخچه تولید دوربین دو چشمی برمی‌گردد. دوربین دو چشمی یک ابزار نوری است که دو عدسی متوازی را به کار می‌برد تا یک تصویر سه بعدی از یک صحنه را به چشم عکسبردار نشان دهد. اولین دوربین دو چشمی در قرن هفدهم توسط یک مخترع هلندی به نام هانس لیپرشی ساخته شد.عده ای می گویند داستان از آنجا شروع شد که دو کودک در مغازه هانس با دو عدسی بازی می کردند و ناگهان او تصویر خروس بادنما را که خیلی دورتر از مغازه قرار داشت، از میان عدسی ها دیده بود. این دوربین برای مشاهده ستارگان و سیارات استفاده می‌شد.

همچنین بخوانید: بهترین دوربین شکاری برای طبیعت گردی

در سال 1609، گالیلئو گالیله چیزهایی در مورد عدسی های پرسپکتیو هلندی شنید و بدون آن که عدسی ها را ببیند، در عرض چند روز مشابه آن را ساخت. او در کارش پیشرفت کرد و توانست وسیله ای بسازد که اجسام را 20 برابر بزرگتر نشان می داد.  در قرن نوزدهم، دوربین دو چشمی برای مشاهده مناظر طبیعی و موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفت. در قرن بیستم، دوربین دو چشمی برای کاربردهای نظامی، شکار، کوه‌نوردی، پرنده‌نگری و غیره مورد توجه قرار گرفت. 

 

 

خرید دوربین الصقر : گالریدوربین الصقر یکی از محصولات معروف و محبوب شرکت اشتاینر آلمان است که در سال ۱۹۴۷ توسط کارل اشتاینر تاسیس شد. این شرکت تخصص در ساخت دوربین‌های دو چشمی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط سخت دارد. دوربین‌های اشتاینر در زمینه‌های نظامی، شکار، دریایی، حرفه‌ای و تفریحی استفاده می‌شوند. دوربین الصقر یکی از محصولات پرفروش و مورد اعتماد این شرکت است که از سال ۱۹۷۳ تا کنون تولید می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر یک از چشمی های این محصول اورجینال آلمان دارای تنظیم فوکوس مختص خود می باشد، تا بتوانید به بالاترین کیفیتی که مد نظرتان است دست یابید.
بزرگنمایی این دوربین 8 برابر است و قطر دهانه آن 30 میلی متر میباشد. این دوربین ضدمه و ضد اب و انتی شوک می باشد . به طوری که تا فواصل 5 متر زیر آب کاملا ضد آب بوده و بنابراین مشکلی برای استفاده از دوربین دوچشمی مورد علاقه خود ندارید.

دوربین‌های دوچشمی با لنزهای کنتراست بالا طراحی شده‌اند تا بهترین کیفیت تصویر را برای لذت تماشای شما تضمین کنند. این محصول برای فعالیت هایی مانند شکار، کوهنوردی، کمپینگ، قایق سواری و گشت و گذار بسیار مناسب است و اگر به دنبال دوربین دوچشمی همه کاره هستید این بهترین انتخاب است  وزن این دوربین دوچشمی تقریباً 486 گرم است.

اگرچه بدنه Falcon II از پلی کربنات ساخته شده است، اما دارای قطعات پلاستیکی و بافتی بر روی بدنه است تا حداکثر چسبندگی را داشته باشد و از هر گونه لغزش احتمالی در حین استفاده جلوگیری کند. آنچه پیش روی شماست یک دوربین دوچشمی معمولی نیست. این دوربین دوچشمی ساخت آلمان است که تصاویری با کیفیت بالا و شفاف را در محدوده دمایی 20 تا 60+ درجه سانتیگراد ارائه می دهد. این محصول درجه یک در صورت استفاده صحیح می تواند یک سرمایه گذاری مادام العمر باشد.

دوربین دوچشمی اشتاینر Sagor 8×30  اصلی ، سبک و جمع و جور است و به راحتی در هر مکانی قابل حمل است. فریم فلزی این دوربین دوچشمی در برابر ضربه و ضربه مقاوم است. علاوه بر این، آنها یک سیستم منشوری پیچیده با کیفیت بالا (BK7) دارند که کیفیت و وضوح تصویر را بهینه می‌کند و دارای پوشش های نوری هستند که انتقال نور و کنتراست را بهبود می بخشد.

نمای نزدیک دوربین الصقر اصلی

 Sports-Auto-Focus

این ویژگی ( اختصاصي اشتاينر ) میباشد که باعث ايجاد تصاوير روشن از 20 متري تا بینهایت  بدون نياز به فکوس کردن مي شود . طبیعتگردی، پرنده نگری، شکار  و سفر ممکن است در شرايط جغرافيايي مختلف مثل جنگل ، کویر  يا کوهستان انجام شود . این دوربین سبک و شکاری با تصویری شفاف وخیره کننده در تمام شرایط همراه مناسب شماست.

(طراحي هوشمندانه) در القصر اصل

دوربين هاي Sagor (الصقر )  به خاطر ميدان ديد وسيع و وزن کم انتخاب ايده آل براي شکار و مشاهده طبيعت در سفر هستند . طراحی بینظیر اتاق دوربین و  روکش ضد لغزش و دیوپتر های روان چشمی  کار کردن با آن را بسيار راحت کرده است

(لنزهای High-Contrast) در القصر اصل

لنزهای High Contrast اشتاینر تصاویر روشن و کاملا برجسته با رنگهای کاملا طبیعی و تفکیک شده با کیفیتی مثال زدنی مناسب برای حرفه ای ها و آماتورها
پوشش Diamond-Marine اشتاینر یک فرمول منحصر به فرد برای کاهش خطاهای رنگی ، برای مشاهده در نور مبهم و مه آلود، افزایش وضوح و حداکثر انتقال نور بهینه سازی شده است.

کد الصقر اصلی

(دامنه دید وسیع) در القصر اصل

دامنه دید وسیع به میزان وسعت ۱۲۵ متر در فاصله 1000متر با جذب حداکثر نور محیط بالاترین کیفیت ممکن تصویر را در هر شرایط آب و هوایی تامین می کند. بزرگنمایی ۸ برابر و دهانه ۳۰ میلی متری ترکیب ممتازی از کیفیت و روشنایی و دامنه دید مناسب را ارائه می دهد.

مقاومت بالای بدنه  در القصر اصل

با بهره مندی از بدنه ساخته شده از پلی کربنات ماکرولون امکان تحمل ضربات و شوکهای متعارف را فراهم میکند سیستم نصب منشور Floating یا انعطاف پذیر با اتصالات سیلیکون منعطف، ضربات و شوکهای وارده را جذب و در خود حل می کند ومانع شکستگی و صدمات احتمالی میشود. پرشدن دوربین   با فشار گاز نیتروژن برای جلوگیری از مه گرفتگی و تارشدن فضای داخلی لنزهای دوربین در تغییرات درجه حرارت از منفی بیست درجه تا مثبت شصت درجه سانتی گراد.

(طراحی ارگونومیک) در القصر اصل

طراحی ارگونومیک این دوربین، با روکش محافظ لاستیکی بدنه از جنس NBR-long life و محافظ های سیلیکونی چشمی ترکیبی مناسب برای پوست از لحاظ ضد حساسیت و نرمی فراهم می کند.

لنز های الصقر اصلی

نمونه ویدیوهای ارسالی مشتریان درباره خرید دوربین اصلی الصقر از فروشگاه دولنز

(دوربین شکاری هانتر سابق ):

ویدئو رضایت اول:

ویدئو رضایت دوم:

نظر اقای طاهری خرید دوربین الصقر از دولنز:

رضایت خریدار محترم آقای پورشمس از بندر خمیر

 

ویدئوی دوم خرید اول اقای سلخوری که 11 مرداد به دستشون رسید و خیلی دنبال الصقر اصلی بودن و اصرار داشتن که الصقرشون مثل الصقری که داداشش 15 سال پیش خریده بود حتما اصلی باشه

ویدئوی سوم خرید دوم اقای سلخوری که مجدد از ما یه دونه الصقر دیگه خریدن ایشالله که مبارکشون باشه

سوالات متداول:

ایا دوربین شکاری اصلی الصقر را دارید؟

بله بهترین و درجه یک ترین دوربین الصقر بازار ایران را با کارت ضمانت طلایی تقدیمتون میکنم.

از کجا بدانیم دوربین الصقر شما اصل است؟

اصلا این موضوع نیاز به تعریف و توضیح من ندارد… برای تشخیص دوربین الصقر اصلی و انواع دوربین الصقر های بازار ایران ویدئوی اختصاصی ضبط نمودیم که در بخش ویدئو رسانه دولنز یا در ابتدای توضیحات همین صفحه  میتوانید ان را تماشا کنید تا خودتان استاد تشخیص دوربین درجه 1 از باقی مدل های بیکیفیت شوید…

علاوه بر ان تعداد زیادی ویدئو رضایت ضبط شده توسط مشتریان دولنز نیز در بخش رضایت کاربران هست که دوستان زحمت کشیدند و با صدای خودشان دوربین را پس از خرید بررسی کرده که به انتخاب صحیح شما کمک شایانی میکند.

چطور میتوانیم دوربین الصقر اصلی را بخریم؟

بسیار ساده است  با شماره 09337338614 تماس گرفته و با کارشناس فروشگاه دولنز صحبت کرده و پس مشاوره تخصصی دوربین مناسب کاربری خود را  از سایت دولنز خریداری نمایید.

ایا دوربین الصقر گارانتی هم دارد؟

دوربین شکاری الصقر اصلی دارای  گارانتی بین المللی شرکت اشتاینر و کارت ضمانت طلایی اصالت و سلامت فروشگاه دولنز میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *